Subscribe

Berita Hari Ini

Rabu, 5 Ogos 2009

Dari SeremBan Ke Kota Bahru


hik..hik..gambar ketika aku mula-mula menjejaki kaki di oversea (tak bai thailand)
sekurang-kurangnya takder la dengor dari mulut orang jee tentang suasana Di Tak Bai..ternyata takder menda yg best..hik..hik..mula-mula cuak gak..sebab sekarang ni macam-macam hal..wabak penyakit la..tempat bergolak la..arghhh..aku tawakal kan diri naak sampai jugak..ni jee la gambar yg aku dapat amik sebagai kenang-kenangan..ntah bila gaknya nak sampai lagii..

ok! gambar ni plak..aku ngan geng aku staff Jkr(e) dekat jeti jkr di pengkalan kubur Tumpat Kelantan..sebenarnya tujuan aku berada kat kelantan ni bukan saje jee nak berjalan.. tapi untuk membuat lawatan ke satu-satunya caw.unit feri jkr yg ada kat malaysia nii..aku pun tak pernah tau tentang kewujudan unit tersebut..tu pasal la kelab sukan jkr(e)NS mengadakan lawatan ke tempat tersebut..tempat ni la yg menjadi agenda utama aku berada di sana..tabik kat brader2 jkr unit feri pengkalan kubur,Tumpat..bukan saje memberi layanan yang terbaik..malah turut menyediakan makanan free yang lazat lagi best..hik..hik..

Gambar diatas Feri Jkr bersama sebahagian staf yg menyertai rombongan yg membawa kami ke tanah seberang Taak Bai (thailand)..untt feri ni dah banyak berjasa kat orang malyasia dan siam..kerana khidmatnya la..segala urusan untuk kedua-dua negara berjalan lancar..tambangnya yg murah dan perkhidmatan yang terbaik disediakan..tabik skali lagi kat brader-brader unit feri jkr pengkalan kubur,Tumpat Kelantan!!!
>
Di depan Hotel tempat aku menginaap Di kota bahru Kelantan bersama Old tie Jkr(e)..tak salah aku hotel tersebut juita premier hotel..arghhhh!! kalo ada peluang lagi aku ke kelantan..hik..hik..tak nak lagi aku menginap kat hotel nii..caiirrrr spender..kalo dah takder hotel yg lain lagi tu aku tak tau laa..paham-paham jee laa ehh keadaanya..setakat nak lolapkan mata jee boleh la..lain-lain kemudahan hampehhh!!



0 ulasan:

Catat Ulasan

komen dialu-alukan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More