Subscribe

Berita Hari Ini

Ahad, 31 Mei 2009

KerJa-KerJa Naik TaraF BloG PalmuO


waRGHHHh..!!domam tak...poning pun tak..hik..hik..ontah la ehh..DEn ingat ini kali yg ke berapo gak ehh..den tuko template blog palmuo nii..(tak best la ckp org nogori rasa cam lain jee bunyi) emm..ok cam nii..!! disebabkan blog ni pun free..tak yah kena bayar..dan blog aku ni pun bukan la bzz sgt sampai jemm teruk org nak masuk blog nii pun payah..jadik,suka ati aku la nak buat cam ner..lagi satu aku suka teroka menda2 yg baruu..!! maklum la baru nak kenal dunia IT nii..mana ada yang buruk atau tak best dalam blog nii..kot sesape yg tersesat jengah blog nii..bagi la komen dan komplen..hik..hik..dan sebelum aku merapu lebih jauh..baik aku blah dulu..akhir kata..yg buruk dan kurang semuanya dari aku..yg baiknya semuanya datang dari ALLAH s.w.t...





1 ulasan:

Catat Ulasan

komen dialu-alukan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More