Subscribe

Berita Hari Ini

Ahad, 18 Januari 2009

CATATAN AKU


assalamualaikum...
aku sajee je  ni nak membebel sensorang...hidup ni kadang2 kita sebagai manusia tak pernah puas..dah jadi naluri dan fitrah gaknya..terutama aku ler..masuk kali n ii..template yg kelima dah aku modified untuk blog aku...tak pernah yg bertahan lama..rasa macam tak best jee aku rasa..kekadang ikut mood gak..sebab mood tu penting..sebab mood tu yg bagi feel kat sensorang tu nak marah ke..nak suka kee..apa2 la..hik..hik..aku harap kali ni template blog aku bior la bertahan lama skt..sampai tahun 2010 ke .. tu pun kaloo allah anugerahkan kesihatan yg baik dan umo yg panjang....insya`allah..cam aku cakap mula2 kat ayat atas tu..aku sajee jee nak membebel sensorang...boring kot..hik..hik..ok chowww..!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

komen dialu-alukan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More